Virkistys

Kun mieli on hyvä, kipujen kanssa on helpompi elää. Järjestämme Selkäiltoja ja virkistäviä tapahtumia jäsenillemme. Virkistystapahtumista ja -matkoista ilmoitetaan kotisivujen lisäksi jäsentiedotteissa ja paikallislehtien yhdistyspalstoilla.

Selkäillat

Aiemmin nimellä Jäsenilta kutsuttuja tapaamisia nimitetään jatkossa Selkäilloiksi ja ne ovat kaikille avoimia tilaisuuksia!
Yleensä illoissa on jokin alustus tai esitelmä ja mahdollisuus esittää kysymyksiä sekä keskustella osallistujia askarruttavista asioista. Tarjolla on kahvia tai muuta tarjoilua osallistujille.
Selkäiltoja järjestetään noin neljä kertaa vuodessa.

Teatteri- ja muut matkat

Yhdistys järjestää mahdollisuuksien mukaan teatteri- ja muita matkoja, joihin voivat osallistua myös muut kuin yhdistyksen jäsenet. Ota siis ystävä mukaan. Jäsenet pääsevät yleensä mukaan hieman halvemmalla.

Ulkoilu- ja virkistystapahtumat

Erilaisia ulkoilu- ja virkistystapahtumia järjestetään jäsenten toiveiden mukaan.

Luontoretki Gammelbackan puistometsään su 19.5.2024 klo 11.00.

Matka- / retkiehdot

Ilmoittautuminen on sitova matkan/retken yhteydessä mainituin ehdoin. Emme voi korvata peruutusajan umpeuduttua esim. teatterilipuista aiheutuneita kuluja. Toki sinulla on mahdollisuus löytää toinen yhdistyksen jäsen tilallesi. Peruutusoikeutta ei ole siis sellaisilla palveluilla, jotka ovat tiettynä aikana tai tiettyyn aikaan mennessä (esim. konsertti- tai teatteriliput). Mikäli joudut peruuttamaan osallistumisesi, olethan välittömästi yhteydessä tapahtuman yhteyshenkilöön. Huomioithan, että yhdistyksellä ei ole vakuutusta matkoille/retkille, joten muistathan huolehtia parhaaksi katsomistasi vakuutuksista itse. Mikäli joudut peruuttaman matkan/retken tarkistathan omasta vakuutuksestasi, olisiko sinulla mahdollisuus saada peruutustilanteessa korvausta vakuutusyhtiöstäsi. Mikäli yhdistyksen retken järjestäjänä toimii jokin muu kuin Porvoon Seudun Selkäyhdistys ry, esimerkiksi matkatoimisto, sovelletaan matkanjärjestäjän ilmoittautumis- ja peruutusehtoja.
Ehdot päivitetty 17.5.2020

Tuetut lomat

Mikäli Selkäliitto järjestää tuettuja lomia jonkin yhteistyökumppanin kanssa informoimme niistä. Lomat on tarkoitettu aikuisille, joilla on selkäsairaus tai selkäoireita. Lomatuen hakeminen ei edellytä selkäyhdistyksen jäsenyyttä.

Seuraava tuettu loma on tarjolla  Härmän Kylpylässä 06.10.-11.10.2024. Hakuaika päättyy 6.7.2024.

Lomaa haetaan  sähköisellä hakemuksella tai täyttämällä paperinen hakemus ja postittamalla se MTLH:lle. Esitteitä ja hakemuslomakkeita voi tilata puhelimitse 010 2193 460 (arkisin klo 9–13) tai sähköpostilla lomat@mtlh.fi.
Selkäliiton lomat: mtlh.fi/lomat-jarjestoittain/selkaliitto-ry