Jäsenyys

Monet jäsenemme ovat liittyneet yhdistykseen, koska voivat silloin osallistua edullisemmin kehuttuihin liikuntaryhmiimme. Hyviä syitä on kyllä paljon enemmän. Tutustu alla mainittuihin etuihin ja liity jäseneksi! Vinkkaa kaverillekin ja ota hänet mukaan!

Saat postitse Selkäliiton julkaiseman Hyvä Selkä -lehden ja paljon muita etuja. Voit osallistua myös niihin ryhmiin ja tapahtumiin, jotka on suunnattu vain jäsenille ja useimmiten jäsenetuhintaan.

Mitä sitten teemmekin, on ympärillämme saman vaivan omaavia tai heitä, jotka haluavat ehkäistä tuki- ja liikuntaelinvaivoja, selkä- ja niskakipuineen. Mikä sen mukavampaa tehdä asioita seurassa, joka ymmärtää vaivojasi ja voi jopa toimia vertaistukena.

Mitä hyvää yhdistys on tuonut elämään? Tutustu heidän kertomuksiinsa.

Katso kuvagalleriastamme mitä mukavaa olemme yhdessä tehneet.

Jäsenedut ja hinnat

• Jäsenenä saat postilaatikkoosi kannettuna Selän terveyttä edistävän Hyvä Selkä -lehden neljä (4) kertaa vuodessa. Löydä hyödyllistä tietoa sekä mahdollisia etuja! Lehdessä on muun muassa asiantuntija-artikkeleita, tutkimusuutisia sekä itsehoitoon kannustavia liikunta- ja ergonomiaohjeita
  • Voit osallistua jäsenetuhintaan fysioterapeutin ohjaamiin jumppa- ja joogaryhmiin sekä muihin liikuntaryhmiin ja -tapahtumiin. Tarvittaessa ohjaus myös ruotsiksi.
  • Jäsenyys mahdollistaa osallistumisen etuhintaan virkistysretkille ja -tapahtumiin.
  • Osallistumismahdollisuus vain jäsenille suunnattuihin tapahtumiin ja ryhmiin.
  • Jäsenetu Porvoon Lundin Synsamilla (Piispankatu 21), sinulle ja perheellesi on Synsam Lifestyle -sopimuksen kuukausimaksusta -20 %, Silmälaseista -30 %, Aurinkolaseista -25 % Piilolinsseistä -25 %. Ei yhdistettävissä muihin tarjouksiin.
  • Selkäliiton tarjoamiin jäsenetuihin pääset tutustumaan tästä.

Vuoden 2024 jäsenmaksu on 20 €, sisältäen yllä mainitut edut.
Jäsenkortti on sähköinen, saat linkin jäsenmaksun maksettuasi. Mikäli haluat jäsenkortin tulostettuna, ota yhteyttä Selkäliittoon puh. 09605918 (ti ja to klo 10-14) tai sähköpostilla selkaliito@selkaliitto.fi
Huomioithan, että jäsenmaksulasku saapuu sähköpostiisi Selkäliitosta! Tarkista myös roskapostilaatikkosi. Mikäli sähköpostiosoitetta ei ole ilmoitettu, lähetetään lasku postitse.

Päivitä tietosi

On tärkeää, että yhteystietosi ovat ajan tasalla. Mikäli saat vielä toimintakalenterin kirjepostitse, niin ilmoitathan meille sähköpostiosoitteesi, jotta voimme jatkossa toimittaa kalenterin sähköisesti. Sähköpostitse saat näin myös uutiskirjeemme ajankohtaisista asioista.
Päivitä tietosi.

Kannatusjäseneksi

Selkäyhdistyksen toimintaa ylläpidetään muun muassa vapaaehtoisvoimin, erilaisilla vuosittain haettavilla avustuksilla sekä jäsenmaksuilla. Täten olisimme kiitollisia tuesta, joka antaisi vielä paremmat mahdollisuudet järjestää hyvinvointia lisäävää liikuntaa, luentoja, Selkäiltoja ja muuta toimintaa. Jäsenmaksu on yksityishenkilöiltä 50 € ja yrityksiltä 200 €. Kannatusjäsenille toimitamme Hyvä Selkä -lehden ja yritykset/yhdistykset voivat halutessaan saada mainoksensa etusivullemme. Ota yhteyttä: porvoonseudunselkayhdistys@gmail.com

Eroa jäsenyydestä