Tue toimintaamme

Selkäyhdistyksen toimintaa ylläpidetään muun muassa vapaaehtoisvoimin, erilaisilla vuosittain haettavilla avustuksilla sekä jäsenmaksuilla. Täten olisimme kiitollisia tuesta, joka antaisi vielä paremmat mahdollisuudet järjestää hyvinvointia lisäävää liikuntaa, luentoja, Selkäiltoja ja muuta toimintaa.

Osta adressejamme

Tue yhdistystämme ostamalla Selkäliiton surunvalitteluadresseja meiltä.
Hinta on 10 € / kpl.
Adressin mukana on 70 värssyä, joista voi valita mieleisensä. Teksti tulee kirjoittaa itse.
Tilaa tekstiviestillä 050 4900620 tai sähköpostilla kirsti.sievers(at)gmail.com. Samalla voit sopia adressin noudosta.
Maksu: Porvoo Seudun Selkäyhdistys ry, FI 13 4050 001 0041326, Viitenumero: 4132

Liity kannatusjäseneksi

Yksityinen henkilö tai oikeuskelpoinen yhteisö voi liittyä kannatusjäseneksi. Jäsenmaksu on yksityishenkilöiltä 50 €/vuosi ja yrityksiltä 200 €/vuosi.
Kannatusjäsenille toimitamme Hyvä Selkä -lehden ja yritykset/yhdistykset voivat halutessaan saada mainoksensa etusivullemme. Ota yhteyttä porvoonseudunselkayhdistys@gmail.com

Mainosta kotisivuillamme tai tapahtumakalenterissamme

Tule selkäiltaamme

Tule esittelemään hyvinvointiin liittyvää toimintaasi. Ota yhteyttä porvoonseudunselkayhdistys@gmail.com

Anna vinkki liikuntasalista

Kohtuuhintaisten iltakäyttöön sopivien liikuntatilojen puute Porvoossa haittaa toimintaamme.
Anna tarjous tai vinkki sopivasta n. 20 hengen salista. Ota yhteyttä porvoonseudunselkayhdistys@gmail.com